fika och en massa shopping..

Publicerat: 2010-01-15 / 19:38:56
GOD KVÄLL alla:D jag har nyligen kommit hem,har varit och fikat med kusin som jag inte har träffat på hur länge som helst.Sen åkte jag och Daniel och bergvik för att kolla in nya vårjackor till Emelie som jag ska köpa snart,hittade tyvärr inga raggsockor idag heller fanns bara i en annan modell,såg så konstiga ut så jag köpte dem inte.Hittade ett par skor till henne som jag ska köpa:) Åkte sen och handlade mat på willys,haha de va ju inte lite mat vi köpte;) men så är de när man har familj:)


suck,nu har jag tappat bort min sladd til kameran så jag kan inte lägga upp bilder från dagen.. får försöka hitta den nu under kvällen.. ha tålamod snart kommer bilderna upp..

nuuu kommer bilderna upp!! kl 21:40









← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?