Gårdagen

Publicerat: 2010-01-31 / 11:26:38
god morgon,jag var alldeles för trött igår efter hockeyn så jag gick och la mej  direkt efter.Nu är jag pigg och ska snart äta frukost innan Emelie kommer hem igen efter att hon hade sovit hos farmor och farfar i natt,nåväl gårdagen blev riktigt bra.Började med och äta en god middag hos emelie farmor och farfar.Sendan käkade vi lite glass runt 5 tiden så åkte vi in till löbergs lila arena där färjestad skulle spela under kvällen mot brynäs.Kvällen slutade med att färjestad tog hem det med 4-3.
När matchen var slut gick jag in och köpte en relexväst till emelie,daniel och jag passade på att bya in emelie färjetad tröja som var liten så vi köpte en annan modell:) Så nu ska hon bli så snygg till dagis i veckan:)



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?