god morgon

Publicerat: 2010-01-20 / 12:01:50
sitter och slö tittar på tv,ska se en till beckfilm igen:) kan aldrig få nog av filmera;D idag ska jag kolla på nätet ev ringa till företaget som har de snygga skaljackorna i stan:) får hoppas på att de har kommit in i rätt storlek för då får jag åka in till stan och köpa den.. annars idag blir det lungt har inte direkt något planerat och det är skönt eftersom jag äntligen är frisk. Ska försöka hinna städa kanske senare,behöver köpa nya vårkläder snart till emelie hittade lite på h&m men inte inte så värst mycket nytt so mhar kommit in..




hittade en bild på Tindra och Emelie:D





later...

Postat av: sandra

dem e ju bara för söta :)

Skrivet den: 2010-01-20 / 12:09:50 / URL: http://lovetindra.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

å jag skanar lilla Emelie.. så vi måste ses snaaart igen ju:) så barnen får leka igen

Skrivet den: 2010-01-20 / 13:39:10 / URL: http://lovetindra.bloggplatsen.se


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?