god natt

Publicerat: 2010-01-06 / 00:09:38

Idag har Sandra och lilla Tindra varit här på besök.De var här en timma ungefär innan vi bestämde oss för att åka in till stan.När vi kom in till stan så tog vi en buss vidare till bergvik eftersom alla affärer i stan hade precis stängt.Typiskt.Min mage kurrade hela bussfärden så vi tog oss pizza och taco när vi kom fram.Sen passade vi på att kolla lite i affärena medans vi väntade på att bussen skulle gå inom en timma..Nu har jag gått Emelie i säng och jag ska snart själv sova eftersom jag börjar bli sjuk.Får hoppas jag blir bättre i veckan.Ska ju ev på möte på torsdag får se om min studievägledare är där då. bilder och sånt kommer upp senare... god natt!!

Postat av: MARIA

(sent) svar: det som hände är väldigt personligt så tyvärr :(

Skrivet den: 2010-01-06 / 00:30:33 / URL: http://mariadaos.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?