grattis gumman,ditt vuxenliv börjar nu på allvar.

Publicerat: 2010-01-25 / 19:57:31
god kväll har nyligen gjort iordning middag för famijen blev en snabb rätt,makaroner och grillkorv:) orkade inte engagera mej i maten idag eftersom jag sov för lite i natt,Emelie vaknad ruskigt tidigt i morse så jag fick gå upp och göra välling och klädde på henne.Sen gick vi till dagis.

Han tyvärr inte klart mitt matte prov förut så jag får forstätta i morgon bitti med det,ska göra mitt bästa av det så jag får bra betyg till sommaren.Fick ju väldigt fina poäng förra terminen i  skolan så man får hoppas jag gör ämnnu bättre ifrån mej.

Nåväl sitter och snackar med en kompis som nyligen fått sig en lägenhet,så kul för henne att flytta hemmifrån för första gången.Måste kännas vädigt pirrig och vuxet:D
Nu ska jag fortsätta titta på simpsons på kanal 6:an.. sen ska jag lägga mej för natten... god natt kära läsare..
Postat av: Tant Kim | Design

Hejsan nu kommer jag vara här hela dagen och kvällen. Ska vi fixa till designen nu? :)

Kram Kim

Skrivet den: 2010-01-26 / 14:40:37 / URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Ja det kan vi. Nu är klockan 20 över 8. :)

Skrivet den: 2010-01-26 / 20:17:15 / URL: http://tantkim.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?