heidi

Publicerat: 2010-01-24 / 15:51:27

jag måste bara komentera hur apan heidi ser ut nu för tiden hur kan man göra så många plastikoperationer så hon nästan förlorade sitt liv? hon är ju så ung så varför ska man behöva göra så många oliKa operationer under en dag? jisses säger jag bara.
Men självklart är de väl en annan sak om man har riktigt stora skönhets fel som man är född med right?
De ända några operationer jag skulle behöva göra  är följande: mina öron som jag har ett medfött fel på.sen är de väl min mage efter förlossningen och min underläpp som jag vill förminska eftersom den hänger ner och har fått många komentarer som att jag ser sur ut.. de är väl de ända..



plastikoperation or not?







← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?