huvudet spränger..

Publicerat: 2010-01-13 / 20:08:02

förlåt för en dålig uppdatering har inte mått så bra idag,har haft en sju dundrande jobbig huvudvärk hela dagen så jag har inte riktigt konsentrerat mej så mycket i mina studier i skolan.Funderar på om jag har fått migrän igen?hoppas detta inte håller i sig annars måste jag gå till doktorn och få receptbelagt.

När jag kom hem i eftermiddags så tog jag och emelie det väldigt lungt eftersom jag inte hade någon stor lust att göra något.Tog en promenad till affären nyligen innan vi skulle äta.. nu är jag propp mätt,ska äta lite godis nu ;)

Postat av: Madeleine

Åh, ser asgott ut!

Skrivet den: 2010-01-13 / 20:41:33 / URL: http://mbym.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?