inte som henne

Publicerat: 2010-01-24 / 21:08:43
pust äntligen har besökarna åkt hem,ska upp snart och tvätta mitt skabb hår och göra mej fräsch! har gått i  mina gammla mys kläder hela dagen så de känns inte så mysigt längre.

Tryckte i mej en mixsallad från pizzerian som daniels pappa bjöd med på, de andra tog sig pizza:)


 är ju inte som kissie som inte vågar visa sig osminkad för sina läsare med de vågar jag för jag vågar sticka ut! me just now:)

Postat av: Tant Kim | Design

Hejsan. Jodå jag finns inne under kvällen.

Men jag saknar dock presentationstexten om du ville ha kvar den.

Min sambo fyller år idag så lite frånvarande kan jag vara. men jag har datorn och mailet och allt igång så det är bara maila eller skriva en kommentar. :)

Skrivet den: 2010-01-25 / 09:24:31 / URL: http://tantkim.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?