"kissies" alexandra nilsson e fan dum på riktigt

Publicerat: 2010-01-29 / 20:50:29
ärligt talat har ni kollat vad igentligen kissies skriver om på sin blogg eller? hon tycker det är fel av staten och lägga ner pengar till en utbildning för "unga föräldrar" som inte har kunnat gått i skolan eller helt enkelt hoppat av,ÄRLIGT talat vem tror hon är igentligtligen? hon vet inte hur det är och vara en ung mamma?Det vet jag,att jag går på komvux är för att jag skolkade igenom halva gyminasietiden och efter att jag fick Emelie fick jag tid att tänka över vad JAG igentligen ville jobba  och utbilda mej till.Detta har ingenting med att ha barn.Detta handlar om mej inte om min dotter.Jag gjorde ett eget val.BARA FÖR ATT MAN HAR BARN BETYDER INTE DET ATT MAN INTE BLIR ANSTÄLLD FÖR de blir alla mammor.

När jag fick emelie efter min student är nog det bästa som har hänt i mitt liv,hade jag inte haft henne så skulle inte mitt liv se så bra ut som det gör nu,jag har ett hus,jag har en sambo,jag har min dotter samt katt.bättre kan det inte bli.Att ha barn kräver orehört mycket från båda partnerna men vi har alltid klara oss ovasett om det handlar ex dålig budget eller inte.

Så skyll er själva, “unga mammor” -
om ni vill folk ska tycka synd om er -
försöker inte bli acepterade i jobbvärlden..
Så skyll er själva, “unga mammor” -
om ni vill folk ska tycka synd om er -
försöker inte bli acepterade i jobbvärlden..//KISSIES



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?