mitt perfekta cv och personliga brev...

Publicerat: 2010-01-25 / 14:47:20
hej,förslåt för en dålig uppdatering under dagen sitter nämligen i skolan och gör ett matteprov,som är svårt,men jag får tänka att banne mej nu ska jag klara det här så jag kanske får vg:) vem vill inte ha det?
ska snart hämta min skrutt på dagis sen en snabbis hem och hämta lite saker sen gå in till centrum igen för och fixa lite saker.
Åh jag sitter just nu och tänker på hur mitt personliga brev och cv blev helt perfekt:) är så glad att jag har skrivit något bra som också min gamla coach på arbetsförmedligen gillade:)


Hej Theres!

Vilket bra personligt brev!!!!! jag har bara lagt några småsaker. Kan du inte
maila mig och tala om hur det går med jobben.
DETTA VAR BRA!!!

Vänliga hälsningar Maud Höckert, arbetsförmedlare


är hon inte så gullig som orkar läsa mitt mail fast att hon inte jobbar längre som coach....


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?