mys hos svärföräldrarna

Publicerat: 2010-01-31 / 20:20:55

var en sväng hos svärföräldrara igen och åt lite glass efter vi hade fått i oss mat,maten bestod av rebenspjäll och potatigratäng.Emelie passade på att och leka med farmor och farfar igen och emelie plockade i en massa påskägg i en stor  presentpåse och delade ut dem en och en och så tittade hon på oss och tyckte det var jättekul:) Runt 7 tiden gick jag och Emelie hem för att natta henne,så nu ligger hon i sin säng och sover gott, får hoppas på att hon sover hela natten.

Dagen har varit väldigt lungt,vankade vid 11 och gjorde iordnong frukost och gick upp och la mej igen.Emelie kom hem vid 1 tiden och tog sen en liten promenad med farmor.

Nu ska jag strax sova för natten jag med eftersom jag går i skolan hela dagen i morgon..

 



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?