natt mat och städning

Publicerat: 2010-01-10 / 00:04:28

nu har jag faktiskt varit duktig för jag har nämligen städat klart i hela huset,de tog en bra stund att hinna med allt så jag passade på att göra iordning potatisgratäng med köttfärs i under tiden jag tog små pauser.. nu är allt klart så nu ska jag vänta tills maten blir kall så jag kan lägga ner de i matlådor.Måste ju ha med mej detta under veckan när jag är i skolan,USCH nu i veckan måste man värkligen vända om på dygnet eftersom jag börjar tidig på morgonen redan kl :08:00 tänk er att ha ETT BARN också som måste väg först.. stress,stress.. Hatar värkligen att stressa på morgonen då mitt humör inte e på topp..De är trevligare att hämta Emelie på dagen för då behöver man inte stressa någonstans...nåja nu ska jag sova för natten ses i morgon....



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?