promenad

Publicerat: 2010-01-04 / 12:41:54

nej nu orkar inte jag sitta här hemma mer,jag tar en promenad med Emelie nu..ses sen med massa fina bilder.På tal om bilder så hittade jag en massa gamla bilder från i våras i datorn:)

                                       mysig och väldig hårig anka



titta jag kan faktisk köra bil! jag har ju tagit mitt körkort nyligen

Postat av: nata

fan va söt tjej! <3

just det, nytt tips på bloggen.. & lovar näste gång blir det om små goda mat rätter som du ville! :)<3

kram nata

Skrivet den: 2010-01-04 / 14:48:21 / URL: http://emilsun.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Japp jag har tid nu. :) Maila mig all den info du vill ändra och sådan så kan vi fixa detta ska du se. lämnar min mail här ovan. :)

Lättare att ha kontakten via mail när det gäller beställningar. men om du vill ha den så kan jag boka den åt dig. Jag har inga beställningar nu så jag är helt fri. :)

Skrivet den: 2010-01-04 / 15:56:30 / URL: http://tantkim.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?