svenska idrottsgalan

Publicerat: 2010-01-18 / 21:29:27


sitter just nu och äter bagett och tittar på svenska idrottsgalan,tänker på hur god mat de sitter under kvällen och äter och dricker en massa gott:) skulle också vilja va stjärna och få en massa fin priser.. men nu skaj ag sluta drömma har ju faktiskt en utbildning som jag drömmer framför allt om:)

Under dagen idag har Emelie mått lite bättre får hoppas på att vi kan gå till dagis igen på onsdag.. hon har ju ätit och lekt en hel del så jag hoppas hon håller energin uppe tills veckan slut:)


 



Postat av: Madeleine

Hah, jag vill inte ha priserna. Jag vill bara ha maten. :P

Skrivet den: 2010-01-18 / 21:50:00 / URL: http://mbym.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?