svenska läraren..

Publicerat: 2010-01-15 / 10:32:15
jag var nyligen på min första svenska lektion och det gick jättebra fick tag på svenska boken som jag har letat efter,fick nämligen köpa den av min förra granne;) ja ni förstå han också nyligen börjat hos oss.De har kommit skit mycket nytt folk..
När jag satt i vår sal för att läraren lars skulle undervisa så lev jag mycke häpen över hur lyhörd han var och han förklarde allt. och jag kan säga dej att de är så mycket bättre att gå på komvux nu än gyminasiet jag gick innan,mina dåvarande lärare va kassa! Älskar värkligen min nya lärare lars som jag har fått:) hoppas jag får mycket nytta av honom:) Nu ska jag iväg och hämta min dotter på dagis,sen ska vi iväg till bussen och träffa "chicken"!kusin i stan:) sen bär de av för att stohandla mat..


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?