han kräktes i väntrummet..

Publicerat: 2010-01-28 / 18:28:01

hej mina kära läsare,har nyligen kommit hem efter vaccinationen som Emelie tog i eftermiddags,fick värkligen vänta i nästan 2 timmar innan vi fick komma in.vårdcentralen var som en zoo farm med en massa gråtande barn.Suck kunde värkligen inte hållt tålamodet uppe,sen var de jätte varmt där inne så en liten kille kräktes mitt på golvet där alla stog och väntade.Kände att jag bara ville därifrån snabbt men fick bita ihop och vänta på att min tur.Trodde jag alldrig skulle få komma in hade nr 75 så de flesta som var där hade över 140 på sitt nummer.

Så äntligen efter nästan 2 timmars vänte tid fick vi komma in och Emelie  tyckte inte alls om sprutan,hon grät som bara den ,Undra vad de andra barnen tänkte där ute i väntrummet? de blev nog ännu mer rädda än va de var.

Nu håller jag just på och gör iordning mat blir att äta snabbt för att hämta Emelie som är hos farmor och farfar
 just nu,får hoppas på att hon blir feberfri från sprutan under natten annars måste vi bli hemma I MORGON.. 



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?