vidrigt

Publicerat: 2010-01-23 / 20:47:39

sorry för en dålig uppdatering,förstår att ni är ivriga och vill veta vart jag håller hus;) jag lever iallafall.Har under dagen städat och sen har jag lekt lite med emelie under morgonen,efter de åt vi lunch.
Emelie tog en liten tupplur efter lunchen och jag passade på att sova en stund jag med.

VI vaknade vid 3 halv 4 och bestämde oss för att ja en promenad ute i kylan för att lämna tillbaka filmen jag lånade igår kväll. Efter de så fick vi in till centrum och köpte lite godsaker på ica och på konsum hittade jag ännu en beck film som jag ska ev se senare ikväll.

På vägen hem blev jag otroligt hungrig så jag beslöt mej för att köpa med något hem,hade lite svårt att välja mellan pizza och kina mat.. Det en sväng in till pizzerina för att beställa en familjepizza till mej och daniel haha visst är jag överdriven :) det blev en med oxkött,svamp,mozarella och tomat. Hyfsat gott va de men kunde faktiskt köpt med mej kina mat eftersom daniel fick med små små stenar som såg ut som gruskorn i pizzan.. ÄCKLIGT!
får be om ursäkt  men min  kamera har tyvärr inte laddat klat än..



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?