alfons åberg

Publicerat: 2010-07-02 / 13:37:26

 

har nyligen hämtat posten,o gosch vilket härligt väder det är ute.I brevlådan låg det två paket som jag hade beställt under veckan som kom i dag.Ett par regn kläder som jag är lite tveksam om jag ska behålla.Regnkläderna är i från diricksson och är i storlek 80 humm ska testa och se sen hur hon klär sig i den annars får jag köpa på lindex av märket bamse.

I paketet fick jag även ett set av alfons åberg,åH så fina dem var.Ett par mys byxor och en tröja som hon ska ha på sig till hösten när hon ska tillbaka till dagis..

Postat av: Johanna - mamma till Leia

det var ju jättegulligt! :)

Skrivet den: 2010-07-08 / 07:57:32 / URL: http://johannaostblom.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?