ängebäck med familjen

Publicerat: 2010-07-11 / 10:25:38
                                                                God morgon!

sovit gott? jag har inte sovit något vidare idag.Har fruktansvärt ont i halsen detta har jag haft sen i förrgår.Så idag ska jag och emelie åka till affären och köpa oss mat och även starka halstabletter så jag klarar mig under dagen.Får hoppas jag inte blir sämre,med tanke på att jag känner en förkylning på gång.

Idag ska familjen åka till ängebäck som ligger vägen mot karlstad för oss som bor i forshaga.för andra blir det vägen till oss.På ängebäck ska vi plocka jordgubbar och möjligen färskpotatis.Jordgubbarna kostar bara 34kr/kg,jättebilligt om man jämför med 35 kr litern som vi får betala utanför ica.Det kan vi snacka om att det är svindyrt.


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?