åskan gör att jag får huvuvärk

Publicerat: 2010-07-13 / 11:13:48

God morgon på er,har inte kunnnat sova så bra i värmen hemma.Känns värkligen som man ligger i en bastu och sover.Så jag somnade rätt sent i natt.Ska nog försöka sova en stund när emelie ska sova lunch.

I natt åskade det något otroligt mycket,jag har haft världens huvudvärk de senaste 2 dagarna,värktablett efter värtablett.Men ingenting ha tycks hjälpa ett skit.

Så nu när åskan har gjort sitt i natt så känner jag mig lite bättre i huvudet.Får hoppas att jag inte behöver ta mer värktabletter bara...

Om vädret håller i sig nu under dagen ska jag och emelie ta en tur till affären senare i eftermiddag och göra iordning en god middag...Nu ska emelie få ta sig ett bad och sen äta lunch bli väl och göra iordning korv med mos!

Postat av: Ajdinsmamma

sv: ingen orsak :)



har lagt till dig nu :)

Skrivet den: 2010-07-13 / 19:37:16 / URL: http://chicmommy.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?