blir så faschinerad

Publicerat: 2010-07-17 / 12:28:21
hej på er solstrålar!

I dag är det värkligen en slappar dag,eftersom det regnar en del här.Men va gör de? jag och Emelie har kollar på några avsnitt av fiffi och blomsterfröna och spöket Lamban.Jag blir så faschinerad av min dotter som sitter hel spänd i soffan och tittar på laban medans hon sitter och fnissar och ler.

Undrar vad som tänker och tycker om filmerna hon ser?men det är så fint och se att hon gillar och titta på film.Alltid varje morgon när hon vaknar så säger hon till mig att vi ska se laban... " ett pöke, ett pöke" står Emelie och säger framför tv varje morgon och jag blir så faschinaerad varje gång.

Så vad kan man göra en sån här dålig dag då? kanske ska man ta sig en tupplur eller vika ihop all tvätt som ligger i "tvättstugen" och väntar på att den ska bli omhädertagen av någon.O vem har lust igentligen?

JO JAG  får oftast tahand om den då daniel jobbar:(det är faktiskt inte så lätt som man kan tro ibland att ha ett barn och samtidigt ska man hinna göra allt annat,jag brukar göra så här att jag tar det när hon sover.

o ibland brukar jag,om det inte är så mycket och göra så brukar Emelie få vara med och göra saker som hon är mogen att hjälpa till med.De hon gillar allra mest är att ta sig en köksstol och dra den till diskhorn och ställa sig på köksstolen och tvätta potatis:)






← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?