En sväng med nya cykeln

Publicerat: 2010-07-10 / 12:58:17
god dag på er i den härlinga solen vi har här hemma.Jag och Emelie har suttit och kollat på två barnfilmer,fiffi i blomsterfröna och piff och puff.Sen tog vi oss frukost.

Nu ligger Emelie i sin säng och ska sova,fast jag vill ta upp henne och ta en sväg till affären med nya cykeln hon fick igår i födelsedagspresent.En present som kommer värkligen bli anvädbar.

Nä jag ska nog ta upp henne en sväng ändå,hon kommer ändå inte somna nu för jag hör att hon ligger där uppe på sitt rum och pratar.Så det är väl lika bra att hon får ta sig en sväng ut.

Men sen måste hon värkligen sova när vi kommer tillbaka,runt 4 tiden ska vi på middag hos hennes famo o faffa!! Det blir pannbiff med sås och färsk potatis.åh vad gott..


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?