fy skäms....

Publicerat: 2010-07-01 / 19:18:04

hej på er igen,jag och Emelie sitter och tittar på spöket laban medans jag väntar på att potatisarna ska börja koka.DRYGT och vänta på mat.

Fick hem mitt paket från onoff idag.SUCK jag kollade på mitt kvitto och det står klart och tydligt att jag ska ha hemlevernas, 399 kr inte fan skall man behöva åka och hämta det när jag skulle ha fått det hem inte och inte till ica. Fan vad trött jag är på posten som inte kan sköta sitt jobb,eller ja de som jobbar på posten menar ja.

I morgon blir det att ta kontakt med onoff och se till att de 200 kr kommer tillbaka till mitt konto.För såhär slarviga som posten är tänker inte jag acceptera,Fy fan jag hatar värkligen POSTEN de kan ta sig i röven!!!!

Nåväl nog med det så tänker jag visa er prylen jag hämtade...kan ni gissa vad det är i ?




← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?