hektisk dag

Publicerat: 2010-07-08 / 21:22:21
Har nyligen kommit hem från en hektisk dag ute på Bergvik i karlstad.Emelie var inte på humör varken när vi skulle kolla på födelsedagspresent eller andra saker till henne.Trottsig unge!!.

Köpte ett bamse sett på lindex och daniel köpte lite andra saker till henne.Sen gick vi in till coop och köpte saker till kalaset ,servetter,tallrikar,ljus osv.Nu ska jag packa upp allt och göra iordning en laban tårta.Får hoppas på att den blir som jag hoppas på.Ni får se hur den blir i morgon;)

Nä nu blir det först och packa in alla presenter som vi har köpt, sen göra i ordning tårtan och förhoppningsvis så ska jag hinna och damsuga innan jag ska gå och lägga mig.ses sen..



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?