köpa present

Publicerat: 2010-07-07 / 10:24:11
god morgon på er,har inte haft någon ork eller lust att blogga dessa två dagar men nu är jag tillbaka,behöver vila ibland också;) Idag ska jag åka in till stan och köpa en present till emelie.Hon fyller nämligen 2 år på fredag.Tänk vad fort tiden går på fredag klockan 13:28 är de exakt 2 år sen jag låg på förlossningen och krystade ut min tjocka bäbis,helt fantastiskt!!

Jag uppdaterar mer sen när jag kommer hem.I dag eller senast i morgon ska jag baka bullar,hum o i morgon måste jag sätta igång med tårtan,har ingen lust att stressa mig fram igen som jag gör varje år med kalas åh de nu kan ställas till med.





 min tös sen hon föddes till 1 årsdagen är ett fint minne



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?