middag och mer bekymmer

Publicerat: 2010-07-10 / 20:03:56
har äntligen kommit hem från en härlig middag med hela familjen, åt en god pannbiff med potatis och kantarell/karljohansås.Riktig god vad såsen.fast att det var pullversås.Jag brukar själv laga mig kantarellsås men inte f**n var min lixa lyxig i smaken som ewa (emelies farmor)gjorde iordning. Till efterätt käkade vi en massa vattenmeloner och vindruvor.Åh så mätt jag blev.

När jag skulle dra till toa, var de inte lika lyckat.Har fått tillbaka min urinvägsinfektion igen,av någon konstig anledning så har jag fått det igen,sist var det ett år sen jag hade det.Som tur är har jag en del tabletter kvar så jag slipper beställa en tid hos doktorn på måndag.O sen sparar jag pengar dessutom.så proffsigt för den delen men minder kul att känna sig kissnödig hela tiden.

titta vad jag hittade i datorn? EN BILD  på mig och pappa;) bilden hr ingeting med texten o göra!


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?