Planeringar

Publicerat: 2010-07-03 / 09:14:49
förlåt han värkligen inte blogga något mer igår förens jag gick upp och invigde nya tv:n som jag hade köpt kollade på två avsnitt av min favvo serie ghost wisperer sen tvär slockande jag. Var sjukt trött igår efter att jag och emelie hade varit ute på stan en stund,att man kan va så fruktansvärd trött ibland?!.

I dag är det en ny dag och jag ska damsuga vardagsrummet och i köket.Varför jag måste göra de här är för att emelie fyller 2 år i veckan och gästerna kommer på fredag så jag känner att de behöver undanröjjas här lite,någon dag här ska jag baka bullar får se om jag orkar baka något mera.Tårta står också på min lista som skall göras.Mer har jag inte och göra.


 tänk så fort tiden går??!



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?