ute hela dagen

Publicerat: 2010-07-14 / 18:42:18
hej hoppsan på er.Jag och Emelie har varit ute i trädgården hela dagen.Får hoppas att det har givit mig lite solbränna.Gjorde iordningen panbiff med färskpotatis och gräddsås till middag.Under tiden jag gjorde maten kom farmor på besök,då passade Emelie naturligtvis på att springa ut och bad i sin lilla pool hon fick av pappas faster.

Farmor hade även en liten present till mig och Daniel.Hon gav oss mina favoritgodisar lemonad Drops.Åh så glad jag blev. TACK!..Emelie fick sig pinnglass:)Nu är Emelie en stud hos farmor och farfar så jag ska nog plocka i ordning här hemma sen bege sig till affären och köpa kokkos flingor. GISSA VAD JAG SKA GÖRA?

 



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?