emelie's 2 års kalas

Publicerat: 2010-07-09 / 20:45:22
hej på er igen,jag har nyligen sagt hejdå till gästerna som kom hit vid 4.Emelie fick en massa roliga presenter,gossedjur från pippi och bamse kläder samt en stor bunt med filmer.

Allt från spöket laban till fiffi och blomsterfröna osv.Runt 13 barnfilmer fick hon,men de mesta fick hon av mig.

Dagen har varit underbar,ingen stress överhuvudtaget.Känns så skönt och bara kunna få slappna av och leka med emelie och prata med gästerna utan att man behöver tänka på allt annat.Ska värkligen ta till mig av dagen och se

att den blir lika lyckad nästa år också.Visst var det toppen förra året med,men då var det alldeles för mycket stress och jag hade noll koll på vad jag hade och göra men även vad som hände runt omkring.


Mer bilder kommer upp senare....



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?