årets första pool bad

Publicerat: 2010-06-26 / 16:57:09

äntligen fungerar mitt internet som vanligt igen,denh ar varit nerlagd under dagen. Vet inte vad som kan ha hänt men nu är det som valigt igen.

Hade en jätte trevlig dag igår mer om det tänker jag berätta sen när jag har fått alla bilder och så.Nu under dagen när nätet var nere så kom min lilla emelie hem vid halv 12 och då kom även daniels pappa med emelies badbassäng som vi ingentligen har hemma hos dem.Så nu passade vi på att ha den här hemma istället.
Passade lika fint här.Emelie blev jätteglad när farfar var klar med och blåsa upp sin lilla pool och hon satte sig direkt när farmor hällde i en massa vatten,faktiskt så är det hennes första bad i år.Svalkande och skönt för henne.

Efter en lång stund i poolen så värmde jag upp maten från igår till henne men emelie ville inte gå upp så jag fick ta upp henne och fick säga till henne på skarpen att nu är det mat.Men hon protesterad så mycket att hon inte ville äta,hon fick bara i sig 3 skedar innan daniel gick upp och la henne istället.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?