att lägga visa kort i tvättmaskinen..

Publicerat: 2010-06-27 / 11:09:06

Nu ska jag ta in alla tvätt som jag och daniel hängde upp igår.Nu har vi äntligen ingen tvätt kvar förutom lite tvätt som inte fick platts på tvättlinan ute.Så nu luktar våra kläder gott. och jag ska börja och vika all tvätt.


OOPS kom på en sak jag gjorde igår när jag tvättade vår sista tvätt? jo jag gick runt i hela huset och letade efter mitt visa kort då jag skulle iväg till affären för och köpa chips och dipp. Vart tror ni visa kortet och mitt leg låg? jo i tvättmaskinen så nu måste jag skaffa mig ett nytt visa kort igen, 2 nya kort på minder än en måndag.Undrar vad banken tänker eftersom jag måste ha ett nytt igen? pinsamt!!!



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?