bröllops skit

Publicerat: 2010-06-19 / 20:23:07
Medans jag har slöt tittat på tråkiga bröllopet mellan viktoria och daniel så passade jag och familjen på att besälla pizza,jag tog en smarrig avokado och räk sallad. De andra tog sig pizza och tryckte i sig,urk.Hatar värlkigen pizza igentligen men ibland kan de allt va gott med en liten bit,bara en liten bit annars mår min mage dåligt av det.

När vi hade ätit upp tog vi oss lite efterätt och kollade vidare på tråkiga bröllopet.När klockan var strax över 7 så började emelie bli rikigt trött så jag bestämde mig för att gå hem,men då helt plötsligt började det att spö regna så vi fick springa hem.Fast de är ju inte så långt och gå hem eftersom det är ynka 50 meter bort från daniels föräldrar.

Så nu har jag gått och lagt emelie och jag ska bara ta det lungt nu ikväll.Jag är ialllfall mätt och belåten nu.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?