dåligt inflytande hos posten

Publicerat: 2010-06-24 / 12:50:59
Har nylingen pratat med kundservice,jag fick nämligen en leverans till ica som jag alls inte skulle ha utan jag skulle få hemleverans så nu blir det att åka till ica och prata med dem på posten och visa upp papper på allt.Får hoppas att det löser sig. Hatar värkligen posten eftersom dem gör ofta fel bland annat så kan de inte skicka ut paket som det ska va,och jag har haft andra porblem med dem som att inte post kommer fram som det ska va eller att man får sin post 2 veckor senare. suck!

Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Sv: Nej, det kommer ingen granma's coat i prefall, så det är nog bäst att du köper en nu på rean :)

Skrivet den: 2010-06-24 / 17:51:22 / URL: http://bambi.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?