frågor

Publicerat: 2010-06-15 / 21:42:28




fick en fråga idag som jag tänkte svara på så gott det går.
Jag har aldrig haft några problem med barabus.se,jag beställde en barnvagn där ifrån och leveransen kom dagen efter att jag hade lagt orden.Hade inga problem med mail kontakt med företaget.Tyvärr är det lite svårt och veta hur länge du Emma har väntat på dina varor men jag tycker värkligen att du måste ringa eller maila företaget om detta och tjata dig fram.Skulle det va så att leveransen är sen p.g.a att varan/vororna inte finns i lagret så MÅSTE dem kontakta dig och fråga om du vill vänta eller om du vill ha pengaran tillbaka, annars gör dom ett stort fel.Jag hoppas att du kommer få dina varor snart.Lycka till!!!

Postat av: Emma

Tack så mycket för ditt svar. Jag ringde dem faktiskt idag och det hade blivit nåt glapp på nåt vis så de skickar en ny försändelse imorgon. :)

Skrivet den: 2010-06-15 / 22:39:53
Postat av: paulina

va söt blogg du har :)

kram

Skrivet den: 2010-06-15 / 23:13:55 / URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: therese

sv: vad bra att du fick iordning på allt. hoppas du blir rikigt nöjd med varorna.jag blev inte helt hundra med min vagn då handtaget fram på vagnen går upp ibland.. så jag rek att inte köpa ågo där ifrån..

Skrivet den: 2010-06-15 / 23:55:26 / URL: http://thizzii.blogg.se/
Postat av: paulina♥

har du designat din blogg själv ?

åh tack så hemskt mkt söta du!

Skrivet den: 2010-06-16 / 00:08:09 / URL: http://paulinabladh.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?