generad av att köra en gräsklippare,en mansgöra.

Publicerat: 2010-06-23 / 17:04:26

dagen middag bestod av tonfisk och lax sallad med rostade färskpotatis.Supergott blev det och emelie tyckte desamma,det var kul och se att hon gillade tonfisken,har dock alldrig testat att ge henne detta förens idag,något ntt men också väldigt nyttigt.

Efter att vi hade ätit så hjälpte daniel mig med hur man startar och hur man kilpper gräset,första gången i mitt liv som jag kör en gräsklippar men oj så generad jag blev när jag stog där med den och puttade på så den skulle gå iväg.Känes lite malingt och stå där med den inte något som en tjej är van vid kanske,inte jag iallfall,hur ofta klipper ni tjejer gräsmattan,om ni nu bor i hus? jag anser att klippa gräset är en mansgöra inget som är kvinligt dierkt! dukigt sambo har man iallafall.

nu måste jag nog ta och städa här hemma,ser för hjävligt ut. Borde kanske snart skaffa sig en städtant här för vi har så mycket och städa varje dag nu när man har barn.Jag orkar värkligen inte göra allt heller.Allt tar sån tid och man måste ha ork för att få det gjort.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?