hett tips från nelly!!!!

Publicerat: 2010-06-16 / 21:28:09
jag kollade in på nellys sidan nyligen efter att jag hade fått nyhetsbrev från dem,och jag som behöver ett par snygga sandaler nu i sommar så fick jag se flera snygga par från alicia.Jag tog självklart ett par blå till mig,och ett snusigt bra kap gjorde jag de kostade 99 kr. Detta pris var bara ett special pis annars kostar dem i ordinarie 199 kr.  jag tycker värkligen att ni skall gå in på nellys sida och köpa er ett par,jag tror att dessa skor kommer inte finns kvar så länge till på nelly...!!!

Alicia SEK 99, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Postat av: paulina♥

sv: det är faktiskt inte så svårt när man lärt sig (inte för jag är något proffs meeen) tycker faktiskt det kan vara lite kul att sitta och greja med det där, om man lyckas då haha :)

ja precis sommarjobb. så nu blir det inte sommarlov förän 4 veckor :)

hoppas du haft en fin dag

kram

Skrivet den: 2010-06-16 / 21:38:55 / URL: http://paulinabladh.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?