låg på latsidan

Publicerat: 2010-06-30 / 11:14:43

 

Sitter i mitt vardagsrum och tittar ut mot fönstret.Dagen ser inte alls bar ut med take på att jag hade planerat in lite saker idag.Så som att hämta ut två paket och lite andra saker,känns inte alls trevligt och gå ut idag eftersom det spöregnar ner titt ovh tätt.Får hoppas på att vädert blir bättre under dagen så jag kan åka iväg. Annars får jag ta tag i detta i morgon.Såg på smhi's sida att värdert i morgon skulle bli kanon.Det tummar vi för.


Går dagen var en mycket slapp dag då jag och familjen spenderade en lat dag här hemma med en massa mys och chips och dipp kväll framför fotbollen och en film.Daniel,min sambo är totalt inne i den här  med vm som håller på.Fattar inte vad det är som är så intresant igentligen? ehh ne fotboll är värkligen inngenting för mig HELT ENKELT.Vad gjorde mina kära läsare?



 dagens emmi bild;)



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?