lång och tröttsam dag..

Publicerat: 2010-06-17 / 21:56:18
Gud vad dagen har gått sakta,somnade inte i natt förens klockan var runt halv tre,Går dagen blev aldelses för lång hade planerat att sova en aning tidigare men eftersom jag fastnade i Ghost wisperer så orkade jag inte sova..
 Gick INTE upp förens vid tio med Emelie för och äta frukost.Efter frukosten åkte vi in till centrum för att hämta ett  paket från stayhard som jag hade hade beställt  dagen innan,grymt snabb leverans!! Visar den senare.

När vi kom hem var klockan närmare ett och jag skulle in till stan till två för att träffa en kompis. Så vi han och va i stan knappt två timmar innan jag och Emelie blev trötta så vi åkte hem och jag gjorde i ordning spagetti och köttfärssås till middag.Den blev super god.


vad har ni haft för er idag??


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?