lyckad födelsedagsfirande

Publicerat: 2010-06-12 / 11:59:18
hej på er förlåt att jag inte han och uppdatera igår,hade jätte stressigt dagen.

Började med att jag och Emelie åt frukost efter nio.sen gjorde vi i ordning oss för och cykla till affären och köpa de sista sakerna som jag skulle göra iordning.Blev att jag köpte landgårdsbröd och en massa annat.Efter att vi var klara fick jag hämta ut några paket.

När vi väl kom hem efter halv tolv så gjorde jag iordning lunch till Emelie,strax efter ett somnade äntligen hon och jag fick börja med och göra iordning tårtorna sen var klockan vid två och jag började med och göra min första och lyckade smörgåstårta.Den blev värkligen jätte god.

vid tre tiden kom mon vän Nina och jag gick ett språng "ut" för och öppna hade ingen aning att hon skulle komma så tidigt eftersom jag hade sagt till mina andra gärster att dem skulle komma vid fyra.Men vad gjorde det.bara trevligt att ha sällskap mitt i kaoset hemma,men vi gick ut lika snabbt som hon kom för och gå till affären.

Sen när vi kom hem blev de och göra de sista av smörgåstårtan,smörgåstårtan tog värkligen tid och göra iorning som jag värklingen  INTE hade hoppats på.Men till slut blev den klar...Då mina gäster började strömma in.

Nu ska jag ta mig en bit av maten från igår, min mage kurrar för mycket.. VI SES SEN!!!




nå vad tycker ni??


Postat av: marcus

å vilka fina tårtor du har gjort

dom ser goda ut mums

Skrivet den: 2010-06-12 / 12:12:43


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?