mat ångest,för pengar kunde jag ha sparat.

Publicerat: 2010-06-24 / 10:49:34

sitter i värmen och funderar på att åka in till centrum och köpa frukost,ja ni förstår här hemma är det rätt dött med mat,behöver handla nästan varje dag.suck.

Det är värkligen inte bra att handla som jag gör hela tiden eftersom pengarna rinner iväg då.Småköper mat för minst tusen lappen i månaden.När jag kan faktiskt lika gärna  kan sparar dessa pengar till någon annat viktigt,att jag alldrig lär mig.Jag får värlkligen ångest när jag inte har dittan och dattan hemma.
 
nåväl ska försöka ta tag i det där nu,eller ja snart hoppas jag,sitter med världens kittlande fluga på handen som är runt mig hela tiden,luktar jag så gott eller kanske stinker ja?


 



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?