middag

Publicerat: 2010-06-09 / 19:35:46
Jag gjorde iordning en härlig klyckling pasta med timjasås till middag nyligen,den blev värkligen lyckad.Den blev lika god som den jag åt på resturang freden i kalstad.

De ända jag han med under dagen va att cykla iväg med Emelie till ica för och posta paket, jag frågade kassörskan från posten när paketet skulle åka iväg och hon sa då att den skulle skickad iväg vid 18:00 men när jag spårade paketet  så ligger det fortfarande kvar på ica ÅH vad trött jag blir ändå ska de skickas som express!!

och jag som hade planerat att få mitt nya paket redan på fredag men de tycks inte bli av.Får de säkert på tisdag senast.Känns inte alls kul att få vänta så länge.

Nej nu skal jag sluta tänka på mitt paket och ta tag i allt annant som jag har kvar och göra framför allt ska jag färga min utväxt ikväll ni ska få se bilder sen.... kram<3



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?