Nelly.com

Publicerat: 2010-06-03 / 23:32:55
Tänkte börja med och skriva lite om företaget Nelly.com . Jag har sen cirka ett år sen letat efter en bra shoppingsida som är både morderna och som har bra kvalite.Jag började med att köpa ett par skor från nelly,dem kostade då cirka 400 kronor.Varför jag valde just dessa skorna var mycket p.g.a priset och utsendet.Tappade ögona när jag fick se att skorna kostade ynka 400 kronor.

När jag fick hem skorna till min dörr så blev jag värkligen inte besviken.Jag behållde skorna och jag ångrar mig värkligen inte än idag att jag köpte dem.Sen dess har jag alltid varit en trogen kund hos dem.Jag brukar ofta skicka mail till dem och jag brukar få ett omedelbart svar tillbaka,där jag skriver vad som är bra och vad dem borde förbättra.Och jag har värkligen sett att dem från nelly har värkligen tagit åt sig av mina komentarer.

Jag tycker för övrigt att nelly är den bästa shoppingsidan då kläderna är toppen och har bra och rimliga priser.Inte är bara priserna toppen utan också att man får bra information om plaggen och en bra storleksguide.Dem säljer självklart inte bara kläder utan också bland annat,mammakläder,accecoarer,barnkläder och även till killar.

Det som är minus är att dem har inte alla klädmärken som jag önskade att dem får in i framtiden!

bild lånad från nelly.com
Postat av: Tant Kim | Design

Om du berättar vad det är kanske jag kan säga om jag kan hjälpa till eller inte.

Det är nämligen så om det är något jag kan eller inte. Och hur komplicerat det är.

Mvh Kim

Skrivet den: 2010-06-04 / 09:52:21 / URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: wiktoroz

Hej! Det är jag som säljer Louisvuitton väskan och du kunde tänka dig att köpa den för 500 kr! Vill du fortfarande det? :)

Skrivet den: 2010-06-05 / 20:25:46 / URL: http://wiktoroz.se


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?