ny blomma i vardagsrummet

Publicerat: 2010-06-10 / 23:54:39
Titta vilken vacker blomma jag har köpt mig idag,självklart bad jag floriserna från forshagas busik göra iordning den.När jag kom hem idag efter att jag och familjen tog en tur till ikea i karlstad så fick jag äntligen hem min lilla blomma som jag hade vänta på.

Idag har jag hunnit med rätt så mycket var som sagt på ikea och köpte kökssaker inför min  födelsedag då vi nte hade allt hemma.Sen kutade vi förbi glitter och köpte hårapänne och små nålar för och fästa med min hårförlängning med.Hade funderat lite på och bara tuppera upp det och lägga allt hår bak.Sen göra korkskruvar av min locktäng som är så svår att hantera.Har värkligen inte lärt mig tekniken hur jag ska få lockara så fina som möjligt utan att jag ser ut som ett fågelbo.Men självklart måste jag platta håret innan jag börjar med allt.

Jag hade ingentligen som planering inför morgon dagen att åka och titta på när min bror tar examen men jag tror tyvärr in te hag kommer att hinna med detta,men jag skall försöka.Har jättemycket och göra innan alla gäster kommer förbi...



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?