odd molly pre fall och en massa rea

Publicerat: 2010-06-23 / 12:03:11

sitter med världens huvudvärk.Inte så kul faktiskt känner jag jag behöver ut och röra på mig idag.

Ska ta med emelie och cykla iväg till centrum för och skicka ett paket sen ska vi nog köpa med något gott i affären ,får se vad som får bli med hem.

Hittade en hel del REA på nätet igår kväll,en odd molly kofta hittade jag som jag ska spara undan till, annars är det några blusar som jag vill ha.Om cirka 1-2 veckor kommer nya kollektionen pre fall ut i butikerna och jag  har hittat några god bitar som jag skall köpa redan i agusti. väntar med spänning att dem är lika fina som på bildera på nätet.



 här kommer några som jag eventuellt ska köpa i höst,vad tycker ni har ni några godbitar från pre fall?
 



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?