trotts åldern

Publicerat: 2010-06-16 / 23:18:15

 

var in till karlstad idag och shoppade lite till emelie.blev en hög med bamse kläder och ett par foppa tofflor och även de i bamse motiv.. gaah jag är besatt av bamse men också pippi,barbarpappa och laban. Tur att man har en dotter som man kan klä henne i det man tycker om,när hon blir älder är det inte samma sak längre.

Efter all shopping så gick vi och åt på vero i karlstad och beställde en pasta rätt med kyckling,gudomligt gott va det.Ska äta där igen förhoppningsvis i helgen,när jag ska träffa en vän..

Men annars har dagen varit bra,emelie har varit på dåligt humör men detta är mycket för hennes hormoner i kroppen ställer till det.Emelie har värkligen kommit upp i trottsåldern nu,det är rena rama tonåren för henne,för mig är det väldigt kämpigt vissa dagar.men man lär sig varje dag av at bli starkare..Inte för att jag tycker hon är för jävlig unge,men att jag lär mig hur jag skall handskas med henne på ett bra sätt utan att jag retar upp mig på henne.

Nog med det ska jag nu lägga mig i soffan och äta bullar o godis som jag köpte med på hemvägen. till detta ska jag se ett avsnitt av ghost wisperer..



vilka serier följer ni??


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?