fiskehandlaren

Publicerat: 2010-06-18 / 20:40:09
åkte iväg in tilll cemtrum för ett tag sen för att köpa mig mina första färskpotatisar inne på ica.De var super billiga i kilo pris. Till detta köpte jag med färsk fisk från fiskhandlaren som stog utanför ica och jag kunde inte låta bli och gå förbi och titta innan jag bestämde mig för vilken sorts fisk jag skulle köpa med hem.Till slut bestämde jag mig för sejl billigare i kilo pris än torsk iallafall, 3 fina filerer för 60 krornor blev det.

På vägen hem köpte jag med jordgubbar.De var super små dessa jag köpte men eftersom de ifrån ängebäck i forshaga/karlstad inte har hunnit växa till sig så fick det bli jordgubbar från belgien.

väl hemma så gjorde jag iordning all mat på 20 min,snacka om rekord!!!Nu är jag så trött att jag har fått världens huvudvärk på köpet. SUCK. Har tagit mig 1 iprem men det tycks inte hjälpa mig,kanske har det med vädret och göra.Här i forshaga har det varit målningt och regnt titt som tätt, som ni inte visste så har jag en mildare migräm.Så fort det börjar bli dåligt väder som regn och åska så börjar jag få jag huvudvärk.Inte alls kul.Men detta får man stå ut med,har ingen lust att gå till en doktor heller eftersom det kostar en "förmögenhet" att köpa  tabletterna



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?