skogs promenad

Publicerat: 2010-06-20 / 21:44:35
pust har äntligen kommit hem efter en lång skogs promenad,Emelie tyckte det var jättekul att gå och titta runt om i naturen.Vi gick en läng bit i skogen innan vi kunde hitta en lekplats som emelie blev mycket förtjust i,efter att vi hade lekt en timma så traskade vi ner till stranden som fanns i närheten.Emelie och daniel passade på att doppa fötterna,men jag som är bad kruka tittade på istället.Hatar värkligen grummligt vatten,föredrar privata bad stränder som exempel bomsa och skutberget som finns utanför karlstad.

Vi var inte länge vid stranden innan Emelie började bli kinkig och trött så vi kilade oss hem.Nu har äntligen emelie somnat efter den långa promenaden och det är dagt för mig att ta hand om tvätten som håller på och tvättas för fullt här hemma. Sen ska jag ta och platta mitt löshår och göra i ordning mig för natten,är ruskigt trött efter skogs promenaden,men skönt va de iallafall och komma ut i de fina vädert vi fick oss nu under kvällen.














← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?