världen går under??

Publicerat: 2010-06-25 / 11:19:42
God morgon hade världens konstigaste dröm i natt,drömde om att jag och familjen befanns oss hemma och helt plötsligt började det att skaka något fruktansvärt,det lät som om det var jordbävning som hade börjat.Jag fick rusa upp till emelie rum och tog upp henne av chock.Sen sprang jag ner och satte mig i soffan brevid daniel som var lika rädd.Allt slutade med att det började komma in vatten över allt och det tod inte lång tid förens vi var under vattnet och emelie grät.

Mer minns inte jag av dröm, förens jag vaknade upp och daniel låg brevid mig i morse med påse från mc donald.Då tänkte jag, pust de var bara en dröm. Tänk om detta skulle hänt i värkligheten? det sägs att jorden ska gå under december 2012,men det är säkert skrock som alltid.


Nu ska jag strax göra mig i ordning och cykla iväg till biblioteket och sen prata med posten.När jag kommer hem ska emlie äta luch och nattas.vi får hoppas att posten kan leverara hem mina varor jdag eller senast på måndag. Vi får väl se sen....
Postat av: stine - mamma till prins wiggo

vilken hemsk dröm du haft, tur att de bara var en dröm :)

Skrivet den: 2010-06-26 / 12:05:08 / URL: http://pokerfrugan.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?