En dag på badhuset

Publicerat: 2010-03-02 / 19:08:24
tjoohoo,sitter just nu och äter middag jag och Emelie åkte ner till stan under eftermiddagen och träffade Amelia och benjamin(benis) kl 14:00. Vi åkte in vid 11 tiden och var i stan innan 12.Köpte med mat från sibylla,blev 2 kokta korvar med mos som jag och Emelie delade på under tiden vi väntade på dem.När klockan blev runt 14:00 så rinde hon och berättade att hon var i stan så vi Gick och mötte upp dem på stora torget.Där vi sedan väntade på buss 4:an till Norrstrand.När vi kom till norrstrand bestämde vi oss för och gå in på Lundberg bageri och köpa med fika.Köpte med en tekaka med ost och skinka till Emelie.Sen gick vi till badhuset och lekte för fullt med våra så småttingar.Emelie tyckte de var jättekul och bada,Sen åkte vi hem vid 4 och har nyligen kommit hem så nu blir det och äta upp maten och sen kolla lite på tv innana jag ska sova för natten,känner mej lite seg i kroppen efter all klor.Tyvärr var min kamera urladdad så jag kunde inte ta några bilder..Ha en trevlig kväll!!

Postat av: Emanuel Nilhzon

Sv: Detsamma ;)

Skrivet den: 2010-03-02 / 20:37:24 / URL: http://snyggeman.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?