Matte och engelska

Publicerat: 2010-03-01 / 14:26:38
hej på er alla hoppas det är bra med er? själv är det toppen.Fick nyligen ett paket från bokia i brevlådan.. vet ni vad jag fick hem? nääh inga böcker att läsa i iallafall,utan en mattebok som jag ska göra ett kapitell i under veckan.Kollade lite slarvigt i matteboken och fick se att varje kapitell är grymt långa så nu blir det och göra ut hela boken innan Maj månad då jag kommer ha sommarlov sen,de e vad jag har lagt upp som mål. Och ni som läser min blogg hoppas jag eller jag rekomenderar er att sätta upp mål som ni ska vara klara med innan sommarlovet för de är något jag måste tänka på.När jag gick i grundskolan och gyminasiet var de inte på tal om att sätta upp mål för mej själv.Utan de är nu när jag går på komvux som jag måste sköta allt själv.I veckan ska jag också hinna med och göra lite övningar i engleska som jag ska ha prov i. 

Postat av: Emanuel Nilhzon

Sv: Det blev ju jättebra :P

Skrivet den: 2010-03-01 / 16:30:18 / URL: http://snyggeman.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?